Fred en Ries
#54 - Onze allereerste zomerspecial staat volledig in het teken van zomerliefdes. Fred heeft als ‘gaywatch’ genoeg moois over het strand van Renesse zien lopen, maar zijn grootste vakantieliefde bevond zich uiteindelijk helemaal in Rusland. Ries viel ooit als een blok voor een bloedknappe jongen, maar na één zwempartij was alle magie verdwenen. Zijn conclusie? Geef hem maar een skipak, want dan komt ’ie toch nét iets beter uit de verf. En alsof dat nog niet genoeg is, hebben we ook een heel bijzondere gast die dat kan beamen: Ria Groenendijk, beter bekend als de moeder van Richard! 🎧 Geproduceerd door Tonny Media 💖 Volg ons op Instagram, TikTok en YouTube 🪩 Mail naar fredenries@tonnymedia.nl
56 episoder
Kommentarer
70Wat vonden jullie van onze allereerste zomerspecial? 🏝️
Fantastisch
Heerlijk 😂😂😂
Heeeerlijk 🩷
Hilarisch zo heerlijk om te luisteren, kijken durf ik niet weet niet of ik dat ga overleven 😂😂😂😂
Luistert lekker weg❤️
Kan Ria in de podcast blijven? Ik heb zó gelachen!
Vaste gast 😂🩷
Sorry dat ik zoveel reageer 😂😂😂😂 ik ben gewoon heel grote fan
Ajoh niks mis mee toch? Door jou reacties zet Podimo ze hoger op de ranglijst dus lekker fan blijven zou ik zeggen! 💕💫
Is alleen maar heel gezellig 🥰
Dat is ook zo 😁
Wat een heerlijk huisje jongens
Ria is geweldig, laat haar iedere week ook meedoen 😂
Ria voor vaste gast! Wat een geweldig leuk en lief mens is dat! ❤️
Helemaal eens!
Ik heb heb zo moeten lachen weer! En kan Ria alsjeblieft elke keer in de podcast komen 🥰🥰
Ik heb al 5 reacties 😂😂
Ff een vraagje er lopen gewoon mensen erachter is dat dan niet een beetje ongemakkelijk 😂😂
Fantastisch Dankjewel jongens nu kan ik genieten van de zomer 😁💯
Goed om te horen!! 😁
Je hebt ook groepsreizen voor alleen vrouwen, en inderdaad wat Richard zegt; een kleine boeken. Als je echt op vakantie wil moet je gewoon gaan joh! Je leeft maar één keertje :)
En wat een heerlijke vrouw is Ria! Graag vaste gast haha
Mijn liefde op een singlereis ontmoet. (Kleine groep, 8 mensen). Had ik destijds ook nooit verwacht, onverwachte wending van het leven. 🥰
Wat een geweldige vrouw de mama van Ries!! Hoop dat ze een blijvertje is 😍😍😍
Wat een heerlijke aflevering!
🥰🩷
Fantastisch, ik geniet elke week weer van jullie podcast! Ik luister altijd met een glimlach en kijk alweer uit naar de volgende! 🤗
O heeeeeerlijke aflevering. Ik kijk hier toch elke week weer naar uit naar de volgende! ❤️ ga vooral door
Ik wil ook saucijzenbroodjes eten met Ria in Goedereede ❤️
Echt een aanrader!
Leuk, maar zoals gewoonlijk kunnen we niet horen wat Jasper zegt. Dus of even herjalen, óf hem en mic geven. 😁😁😁
🫡
Hoe kan je die afl zien
Als je op de aflevering/het balkje onderaan je scherm klikt, komt de video tevoorschijn!
Heerlijk gelachen! Wat is Ria een leuk mens en wat lijkt Richard op haar! Ook met hun “duhussss” als ze het verhaal verder willen vertellen 😂 kijk nu al uit naar volgende week!
Hahaha twee druppels water
Ik hou van jullie! Het gaat alle kanten op en binnen een paar seconden zit ik met een glimlach van oor tot oor. 🥰
🩷🩷🩷
🥰🥰🥰!!
Het mooiste vakantie verhaal van Richard waar we elk jaar weer van mogen genieten (weliswaar geen zomer verhaal) was dat onze prinses met echtgenoot buitengesloten was van het vakantiehuisje in Lapland en dat lieve Marko wel even de reserve sleutel zou vragen bij de receptie en prinses Richard die zou het wel even filmen en vooral veel tips geven hoe Marko door de sneeuw moest lopen (iets met beste stuurlui enzo). Altijd als ik me een beetje down voel kijk ik dat filmpje terug.
Hahaha ja dat is een heerlijk filmpje 😂
Waanzinnig zo gelachen
Heerlijk!! Buiten is ook gezellig 🥰
Die strandfoto bij de zomerspecial is geweldig. Haha goud mannen! Superveel genoten weer van jullie adrem humor en anekdotes.
Leuk om te horen 🥰
Ouzo is ook alleen maar lekker in Griekenland, zo is het mer vakantie liefdes ook.
😂
Wel respect voor jullie toewijding dat jullie nog even shredded op de foto gingen! 😂
Hard voor getraind! Mens Health kan ons bellen 😂
Super aflevering! En Fred hier ook geen zomer liefhebber. Ik kijk weer uit naar de herfst! 🍁🥮
Even een technische vraag. Ik vind de vragen door iemand van buitenaf eigelijk echt heel erg leuk! Maakt het persoonlijk. Alleen het is denk ik opgenomen in een badkamer of kamer die galmt. Wellicht helpt het om degene die het inspreekt airpods (of andere oortjes) in te laten doen. En Jasper is buiten zo ver weg ook slecht te horen. Voor de rest was het weer een top aflevering! Sterkte met de hitte. ☀️🥵
Die muziek eronder bij mams vind ik trouwens wel master! 💕💫
Fred die naar “Duitsers” kijkt en verliefd wordt op een “Rus.” Als ik hier in Duitsland bij het zwembad om me heen kijk zie ik alleen maar kort potige Duitsers met een buik die zover hangt dat je niet eens de zwembroek meer kan zien. Vandaar de verre kijker wellicht.. en over Russen.. als je ergens niet moet zijn met een “volhardend karakter” dan is het wel bij een Rus. Ik denk niet dat je dat gaat winnen.. haha. 🙈🤣
😂🩷
Wat een geweldige plek Richard.!! Rustig, relaxed, groen, schilderachtig. Zou er zo een bakkie willen doen met een heerlijk goed gevuld saucijzenbroodje erbij. En… nu de podcast luisteren.❤️😉
Hopelijk vind je de aflevering net zo geweldig! 🥰
Fantastisch 😂
Hilarische Ria moet er vaker in🤣🤣🤣kom maar, door met de verhalen😂😂
Helemaal mee eens Fred op een elektrische fiets is niet fietsen. Jij noemt het met de wind mee trappen in noem het een windmeefiets.
Jezus wat ben je druk Fred😂
In welke hotel verbleven jullie op Madeira? We willen er ook graag heen 🥰
Oooohhhh Zooo gelachen 😂😂😂❤️❤️❤️. Thanxxx mannen 😂👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻❣️ Lieve groet van Debby 💖🌞🌷
❤️Weer een heerlijke aflevering🥰
Heeeeeeeerlijk kan niet wachten op volgende week!😂
Heerlijk! Kan niet wachten op volgende week
Ik heb weer ontzettend gelachen. Ria is een grappige aanvulling. 😂
Wat ziet Ries er fantastisch uit. Ik kijk normaliter nooit de podcast, maar mijn oog viel erop
Fred, ik hoop echt dat je deze week niet op afstand van jouw airco bent geweest. En als dat zo is, dan ben ik echt jaloers 😂 Geef mij maar een constante lente die overgaat in een beetje wisselvallige herfst en voor de herfst nog een paar weken sneeuw en schaatspret. Iedereen die het warmer wil hebben, ik houd je niet tegen om op vakantie te gaan 😎
Wat een geweldige aflevering. Leuk om Ria nu te zien en te horen. Wat een leuke vrouw, en die humor. Ik heb genoten😂
Jullie zijn altijd mijn "kadootje" op de donderdag ochtend!! ❤️
😂
Wat vonden jullie van onze allereerste zomerspecial? 🏝️
Kan Ria in de podcast blijven? Ik heb zó gelachen!