Why do we say הרני כפרת משכבו for the full 12 months while Kaddish is only recited for 11 months?
Should one say זכרונו לברכה or the full statement of the Gemara?
Kommentarer
0
Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af Learning Torah with Rabbi Sariel Malitzky-fællesskabet!
Kommentarer
0Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af Learning Torah with Rabbi Sariel Malitzky-fællesskabet!