Romkapsel
Nå har de for lengst kommet hjem, men Artemis II sendte folk til månen-ish! Det gikk bra med varmeskjoldet, de hadde litt do-trøbbel men ellers en knakende fin testferd. Så begivenhetsløst som det burde være. Vi er et skritt nærmere "boots on the moon". It's a good time to be romfartsnerd.
345 episoder
Kommentarer
0Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af Romkapsel-fællesskabet!