Spotlight - Med Abdel Aziz Mahmoud
Andreas Holm blev kendt som finalebejleren, der fik lov at tage hjem med Lissa Paustian i Bachelorette. De blev Danmarks nye realitypar, elsket af tusindvis og fulgt tæt på sociale medier. Da forholdet sluttede et år senere, eksploderede rygterne. Men når pressen er med til brylluppet, skal den så også med til skilsmissen? I Spotlight taler Andreas ud for allerførste gang. Om bruddet, beskyldningerne og det offentlige efterspil. Hvor meget skylder man egentlig sine følgere og pressen at fortælle, når kærligheden brister – og hvad gør det ved en, når kærligheden bliver til clickbait? Følg Spotlight i appen og lyt til nye episoder hver onsdag. Følg Abdel Aziz Mahmoud på Instagram @abdelight Vært og tilrettelæggelse: Abdel Aziz Mahmoud Tilrettelæggelse: Kristoffer Kristensen Produktion og lyddesign: Jakob Ranum Redaktør: Sarah Ørsted
67 episoder
Kommentarer
8Programmet er SLUT, de skylder ikke nogen en skid.
Man skylder ingen noget. Men at tro man kan være med i sådan et program uden at ende i søgelyset er måske en anelse naivt. Programmet ER jo søgelyset så at sige 🫣
Der er generelt en ret hård tone online, særligt Reddit når det gælder deltagere i Bachelorette programmerne. Folk har ret skarpe holdninger. Jeg håber tv2 hjælper dem med at tackle det og at de ikke skal stå alene med det. Uanset hvad man har sagt ja til eller ej er det da sindssygt grænseoverskridende at man skal udsættes for at blive efterforsket. Tak for endnu et vigtigt spotlight program. Håber for Andreas at folks interesse for hans dating liv aftager snart💕
Fineste samtale 🙌✨🫶
...mentale helbred at handle ud fra pligt-følelser 🧡
Grundlæggende skylder man ikke andre end højst sine tætte pårørende noget som helst. Bare fordi man har været med i et program/på anden måde bliver en offentlig person, frivilligt eller ej, har den almene befolkning, inkl. pressen, ingen ret til at vide noget som helst. En god ting at huske på er, at der er ytringsfrihed, men ikke ytringspligt. En anden god ting at have in mente er, at alt det man sætter 'burde' foran, er en god idé at undlade, for det gør generelt ikke noget godt for ens...
Husk at stave Lissas navn korrekt i kapitlerne ❤️
Jeg tror, det er automatisk AI 🥹
Programmet er SLUT, de skylder ikke nogen en skid.
Man skylder ingen noget. Men at tro man kan være med i sådan et program uden at ende i søgelyset er måske en anelse naivt. Programmet ER jo søgelyset så at sige 🫣