Casper Elsker Dig
Casper har inviteret Simon Jul i studiet til en snak om ekstremerne, der pumper rundt indeni. Hvad end det handler om at leje en elefant og trække den forbi Cafe Viktor eller købe en bondegård i Thy - det er ekstremerne, men i sidste ende handler det om at mærke sig selv. Mærk samtalen her
105 jaksot
Kommentit
22Alle elsker Simon jul
Jeg håber, at Frank Hvam bliver gæst. Jeg ved godt, at I snakker sammen hver uge, men det her format ville være spændende at høre jer tale sammen i 🙏🏻
Jaaah right. Det ville sgu være en fed samtale tror jeg. 🔥🔥🔥
En vanvittig skøn samtale 👏😊
… inspriation fra Sitter elsker😏
Du kan sagtens få lavet dine tænder nemt. De kan bare få fyldt en form for “polyfilla” på og så er de som de var. De kan endda finde lige den nikotinfarve som stumperne har. Det er lidt dyrt, men det er nemt og pænt. Jeg har også spist mig halvt igennem mine gamle tænder 😜 Men lad dig IKKE overtale til nye kunstige “amerikaner tænder” det ser dumt ud. Det prøver tandlægen altid, fordi de tjener godt på det.
Kære Simon Jul. Du er bare sådan et dejligt menneske. Så pisse sjov. Men samtidig SÅ alsidig. Er der noget du IKKE kan Simon? Du er lynende skarp på øverste etage. Elsker dig og dit væsen. Jeg kunne have lyttet på jer to i mange flere timer. Tag Simon med til en part 2 kære CC. ☺️🙏🏻❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Alt det bedste til dig Simon - tak for at give dine erfaringer videre - du er et dejligt menneske ❤️🥰
Så flot Simon. Alt det bedste til dig ❤️
Et enkelt nyt afsnit Banjos Likørstue ville varme😆
Tak for en go’ og ærlig samtale, jeg har “kendt” jer to i hele jeres liv - en vild rejse at være med på. Skønne “ næsten” hele vejen igennem 😘
Ja. ALLE elsker Simon Jul👊🏼🙌🏼☺️
I er et godt par 🌼
Sidste symfoni 😅😅 det er jeres Requiem 😎✨✨ Virkelig herlig samtale, tak for det ✨
Hvorfor er videoen sort/hvid? Håber det fremadrettet bliver med farver😊
Er du klar over hvad farver koster
Jeg er fuldstændig enig og har også kommenteret på det i et andet afsnit. Det første afsnit med Jim var i farver. Og så pludselig kun sort/hvid. Jeg har sklerose og pga det så er mit syn tit sløret. Og så kan jeg ikke rigtig se når det er sort/hvid åbenbart 🤷🏼♀️ super ærgerligt. Tilbage med farverne tak 🔥🔥🔥🔥🔥
Super god samtale 🥰
Simon Jul 🫶🏼 sådan en god samtale
Fedt afsnit! Casper, du skal da så meget ha fikset de bisser.
Wow. Hold da ferie det er gode programmer. Jeg elsker også Simon Jul og nu må vi altså snart blive gentestet for min drøm er da, at du er min biologiske storebror :-)
👍👍😉 fedt afsnit
Alle elsker Simon jul
Jeg håber, at Frank Hvam bliver gæst. Jeg ved godt, at I snakker sammen hver uge, men det her format ville være spændende at høre jer tale sammen i 🙏🏻