Julia en la onda

El Gabinete: ¿Es un problema el absentismo laboral en España?

47 min · 20. kesä 2026
jakson El Gabinete: ¿Es un problema el absentismo laboral en España? kansikuva

Kuvaus

Con Elisa Beni, Víctor Guillot y Julio Lleonart repasamos la actualidad de la semana con el repaso de la semana judicial y política y la polémica que ha abierto la CEOE sobre el absentismo laboral en España.

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity Julia en la onda-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön