Livet ifølge Emil og Thomas

Hvad rør sig derude?

🍆😂6K2743 min · 8. kesä 2026
jakson Hvad rør sig derude? kansikuva

Kuvaus

I denne episode ringer vi rundt. Vi skal hele landet rundt og tale med lyttere fra nær og fjern. Primært Odense viser det sig. Vi får inputs fra jer til hvad vi skal mere af og mindre af - og I andre, vi ikke har ringet til - er velkomne til at melde ind i kommentarfeltet. Derudover skal vi også et smut på en buffet-restaurant inde i byen. Vi undskylder det beskidte sprogbrug.

Kommentit

27
Kaia

Jeg elskede den afsnit Thomas havde sunos sange med som Otto også havde lavet hold kæft det var sjovt mit absolut yndlings afsnit 😍😂

IsabelleMolina
IsabelleMolina

De bare fødder og AI sangene komponeret af Thomas’ søn, samt sangen om at Emil elsker havregryn havde mig😭😂🥇

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön

Kaikki jaksot

486 jaksot