Verdens klogeste land
I denne uge i Verdens Klogeste Land møder praktikanten Emil op til sin fyringssamtale med en overraskende bisidder: Tidligere statsminister Helle Thorning-Schmidt. Mens en starstruck Jesper bliver sendt til tælling, insisterer Kristoffer på at få gennemført opsigelsen af Emil som følge af praktikantens nærmest endeløse liste af fejl og mangler. Emil har dog et es i ærmet; han har nemlig færdigskrevet sin delvist selvbiografiske nøgleroman om podcastplatformen Omidop, og da han får Kristoffer til at læse bogens første kapitel højt, får piben pludselig en anden lyd. Verdens Klogeste Land er tilbage den 20. august.
88 episodes
Comments
24🤣🤣 har ondt i maven af grin - vanvittig “bog” , men afsnittet var alt for kort og jeres sommerferie alt for lang 😢
Jeg dør!!!! 😂😂😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🩷
God sommer men synes det er at strække den til 7 august. I bliver nødt til at lave lidt indimellem 😊. Søndagstanker var måske en ide 😊
Hørte det som 20. August 🫣
‘Født ved kejsersnit’ 😂 Elsker alt ved jeres roast, ‘tak for at dele’. Godt I har lavet et afsnit man sagtens kan genhøre, når man helt sikkert kommer til at savne jer hen over sommeren. ☀️
I FUCKING LOVE YOU😂🥰😂
Christian fuld af lort! 🤣 det et de bedste navne nogensinde 🤣
Morten er jo en genial forfatter 🥹
Og han er næsten lige så god til at finde på navne som ham med 24syv-bogen.
God sommer og tak for god podcast🌸☀️ bliver hårdt at skulle undvære verdens bedste podcast 😱
Jeg vil også have Helle T som bisidder 😂
Kæmpe!!
Tusind tak for fantastisk underholdning hver torsfag😂😂
Godmorgen Gutter. Kommer der mere i dag?
Den “bog” er noget af det bedste jeg længe har hørt😂
Savner jer allerede 😄🥰
Morten Emils nye programtitel burde være 'Det lyserøde vibrator eksperiment', og hans jobtitel burde være 'Problembarnet' 😄
Det er det sjoveste nogensinde! 😂
Jeg græder af grin 😂
Elsker❤️
😂😂😂 elsker det!
Haha kæft det er godt. Go helle og go praktikanten!
Hold da kæbe, hvor er I sjove!!! 🤣🤣🤣🤣🤣
Rigtig god sommer til jer Vi glæder os til I er tilbage igen
🤣🤣 har ondt i maven af grin - vanvittig “bog” , men afsnittet var alt for kort og jeres sommerferie alt for lang 😢
Jeg dør!!!! 😂😂😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🩷