And there I was, signing on

Friday is for the rebrand

26 min · 22. maj 2026
episode Friday is for the rebrand cover

Beskrivelse

First time posting on Friday…feeling kinda nervous! It’s okay though let get to business and talk about my upcoming plans, being a little crazy, unrealistic anxiety, etc.

Kommentarer

0

Vær den første til at kommentere

Tilmeld dig nu og bliv en del af And there I was, signing on-fællesskabet!

Kom i gang

1 måned kun 9 kr.

Derefter 99 kr. / måned · Opsig når som helst.

  • Podcasts kun på Podimo
  • 20 lydbogstimer pr. måned
  • Gratis podcasts