ברווזגומי
בפרק של היום אירחתי את סיוון אפק, מפתחת בקאנד ב Eon, ודיברנו על איך עוזבים קורפורייט בשביל סטארטאפ. דיברנו על איך מגיעות להחלטה לעזוב "כלוב זהב", למה היא בחרה בסטארטאפ כל כך קטן ולא הלכה לסקייל אפ, ההיבטים הכלכליים של מעבר כזה, מה בעצם לומדים בסטארטאפ ולמה זה קורה כל כך מהר, איך מאמצים תהליכים ממש טובים מסביבת הקורפורט ואיך זונחים מה שכבר לא צריך, ואילו שינויי מיינדסט קורים בדרך? האזנה נעימה!
93 episoder
Kommentarer
0Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af ברווזגומי-fællesskabet!