Casper smører sig med snegle i ansigtet. Simpelthen. Frank forstår det ikke helt. Det er faktisk også snegleslim, ikke bare snegle.
Kommentarer
27
Jean2024
Ulidelig afsnit at lytte til. Har aldrig før hørt jer tale så meget i munden på hinanden. Måtte slukke for det var da ikke til at holde ud. Øv øv
SimonBernhard
Der er noget galt med sporene på jeres optagelse
LisGRasmussen
Det må man sige 😳
ChristinaSus
Den lyder skam helt fint her, måske i skal opdatere jeres telefoner 😂
FinnBrostrup
Dejlig rasende start. Jeg er helt enig med jer. I taler meget henover hinanden.
Zvirblis
Lyden er desværre helt “skæv”. Det lyder nærmest som to separate samtaler
ChristinaSus
Lyden fejler ingenting. Må være noget galt med jeres mobiler
JonasTobiasen
Casper, din konstante brokken over de nye danske politikere stammer tydeligvis fra, at ingen af dine foretrukne kandidater er i regeringen. Selvom jeg er enig i mange af dine pointer, synes jeg, det er på tide at lægge piveriet på hylden. Det er blevet en monoton gentagelse i hver podcast. Jeg kunne selvfølgelig vælge at lytte til en anden podcast, men heldigvis er det mit eget valg, og Casper og Frank er trods alt ret underholdende at høre på. 😁
BenedikteW
Hold kæft en stressende afsnit!!! Stop med det der taleres!!!! Casper afbryder K O N S T A N T!!! Frank er godt begavet - lad HAM TALE UD!!! Jøsses!!!!
LytterAlex
Måtte opgive i dag. I taler konstant i munden på hinanden og lyder som gamle sure nisser - især Casper 😮💨 Normalt ellers kæmpe fan 🙌🏻
Jonathan1992
Sindssygt irriterende i snakker så meget oven i hinanden 😂
EricaStoltze
Der er godt nok meget indover snak, det lyder virkelig somom I taler i munden på hinanden.
Holm77
Taler om om fodbold og det faktum at det er synd for nogen
Så er det måske de millioner af hunde og katte der lige nu bliver mishandlet ihjel fordi Mexico skal se pæn ud.
Så måske man skulle tage afstand fra sport event , der bliver afholdt i lande hvor enten mennesker eller dyr skal mishandles til døde for et glansbillede udadtil.
Lotte66P
I er sååå sjove 😂 vild med jer og glæder mig altid til Mandag. 🥰🥰
MetteFrederikke
SÅ ærgerligt I taler ind over hinanden konstant! Tror jeg desværre opgiver at høre færdigt i dag!
HeidiJensen68
Gad godt se ham lægen🤣🤣🤣🤣🤪💖💖
MetteFrederikke
😌
Lightyear
Meld de politikere til politiet! Det er bare umuligt - for de og domstolene er også imod os
CecilieHR
Helt off afsnit 😅 kan slet ikke holde ud af høre det færdigt. Glæder mig til I næste uge ❤️
Bigmik188
Man kan næsten fornemme hvor irriteret Frank er over, at Kasper afbryder konstant 😬
endelig
Dejligt forfriskende med en podcast hvor det hele ikke skal være så politisk korrekt, for det er dér jo fyldt med derude (til jer som har det svært med Casper tør sige noget som ikke lige par fint ind i godaften Danmark).
Kato9202
Helt enig - ikke til at holde ud at Casper ikke et øjeblik kan lytte til Frank. Det handler KUN for Casper om at høre sig selv tale. Det bliver desværre værre og værre, ærgerligt da det ellers har været en rigtig god podcast 😳
sris
Helt enig med Casper 😁
Livst
Det var helt langt ude, det lægen sagde. For en uprofessionel læge. Jeg var blevet så vred, at en læge på den måde tog den oplevelse fra meg. Jeg havde klaget.
PipsiP
Vidste at den ville komme, da I talte om, at Trump ville hyldes på sin fødselsdag, at det bliver de royale da i Danmark 😂
Det er vist ret meget det nogen kritiserer… at Trump gerne vil behandles som en konge 😅
RitaLisbethCook
Husk at lyt til en anden podcast hbis I ikke jan holde CC og Frank Hvam ud 👍
Bjorn16
Men må muffi være i hundekendel ved siden af Reimer hund?
Jean2024
Ulidelig afsnit at lytte til. Har aldrig før hørt jer tale så meget i munden på hinanden. Måtte slukke for det var da ikke til at holde ud. Øv øv
Kommentarer
27Ulidelig afsnit at lytte til. Har aldrig før hørt jer tale så meget i munden på hinanden. Måtte slukke for det var da ikke til at holde ud. Øv øv
Der er noget galt med sporene på jeres optagelse
Det må man sige 😳
Den lyder skam helt fint her, måske i skal opdatere jeres telefoner 😂
Dejlig rasende start. Jeg er helt enig med jer. I taler meget henover hinanden.
Lyden er desværre helt “skæv”. Det lyder nærmest som to separate samtaler
Lyden fejler ingenting. Må være noget galt med jeres mobiler
Casper, din konstante brokken over de nye danske politikere stammer tydeligvis fra, at ingen af dine foretrukne kandidater er i regeringen. Selvom jeg er enig i mange af dine pointer, synes jeg, det er på tide at lægge piveriet på hylden. Det er blevet en monoton gentagelse i hver podcast. Jeg kunne selvfølgelig vælge at lytte til en anden podcast, men heldigvis er det mit eget valg, og Casper og Frank er trods alt ret underholdende at høre på. 😁
Hold kæft en stressende afsnit!!! Stop med det der taleres!!!! Casper afbryder K O N S T A N T!!! Frank er godt begavet - lad HAM TALE UD!!! Jøsses!!!!
Måtte opgive i dag. I taler konstant i munden på hinanden og lyder som gamle sure nisser - især Casper 😮💨 Normalt ellers kæmpe fan 🙌🏻
Sindssygt irriterende i snakker så meget oven i hinanden 😂
Der er godt nok meget indover snak, det lyder virkelig somom I taler i munden på hinanden.
Taler om om fodbold og det faktum at det er synd for nogen Så er det måske de millioner af hunde og katte der lige nu bliver mishandlet ihjel fordi Mexico skal se pæn ud. Så måske man skulle tage afstand fra sport event , der bliver afholdt i lande hvor enten mennesker eller dyr skal mishandles til døde for et glansbillede udadtil.
I er sååå sjove 😂 vild med jer og glæder mig altid til Mandag. 🥰🥰
SÅ ærgerligt I taler ind over hinanden konstant! Tror jeg desværre opgiver at høre færdigt i dag!
Gad godt se ham lægen🤣🤣🤣🤣🤪💖💖
😌
Meld de politikere til politiet! Det er bare umuligt - for de og domstolene er også imod os
Helt off afsnit 😅 kan slet ikke holde ud af høre det færdigt. Glæder mig til I næste uge ❤️
Man kan næsten fornemme hvor irriteret Frank er over, at Kasper afbryder konstant 😬
Dejligt forfriskende med en podcast hvor det hele ikke skal være så politisk korrekt, for det er dér jo fyldt med derude (til jer som har det svært med Casper tør sige noget som ikke lige par fint ind i godaften Danmark).
Helt enig - ikke til at holde ud at Casper ikke et øjeblik kan lytte til Frank. Det handler KUN for Casper om at høre sig selv tale. Det bliver desværre værre og værre, ærgerligt da det ellers har været en rigtig god podcast 😳
Helt enig med Casper 😁
Det var helt langt ude, det lægen sagde. For en uprofessionel læge. Jeg var blevet så vred, at en læge på den måde tog den oplevelse fra meg. Jeg havde klaget.
Vidste at den ville komme, da I talte om, at Trump ville hyldes på sin fødselsdag, at det bliver de royale da i Danmark 😂 Det er vist ret meget det nogen kritiserer… at Trump gerne vil behandles som en konge 😅
Husk at lyt til en anden podcast hbis I ikke jan holde CC og Frank Hvam ud 👍
Men må muffi være i hundekendel ved siden af Reimer hund?
Ulidelig afsnit at lytte til. Har aldrig før hørt jer tale så meget i munden på hinanden. Måtte slukke for det var da ikke til at holde ud. Øv øv
Der er noget galt med sporene på jeres optagelse