Den gule trøje - podcasten om GOG
Denne uges gæst i er Henrik Jakobsen, ligaspiller i GOG og en del af anførerteamet. Han kom til Sydfyn som ung nordmand i 2015, blev en del af GOGs genopbygning efter konkursen og endte med langt mere end håndbold: medaljer, venskaber, familie, hus på Fyn og en særlig plads i klubben. I afsnittet fortæller Henrik om den første vilde opstart under Jakob Larsen, bronzemedaljen mod Kolding, kærligheden til Simone, årene i Frankrig, comebacket til GOG, mesterskabet i 2023 og den svære afsked med klubben efter denne sæson. Vært: Maria Thuesen Podcasten udgives af Fyns Amts Avis og JFM Lyd – nye afsnit hver uge. See omnystudio.com/listener [https://omnystudio.com/listener] for privacy information.
32 episoder
Kommentarer
0Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af Den gule trøje - podcasten om GOG-fællesskabet!