Nesse papo SÉRIO, Luis e Lucas filosofaram sobre um tema muito interessante, porém, como tudo na filosofia, quase inútil. E SE VOCÊ FOSSE UM DEUS? QUE MUNDO VOCÊ CRIARIA? NO QUE ERRARAM NESSE MUNDO? FLOMPS?
Kommentarer
0
Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af FluompsPodcast-fællesskabet!
Kommentarer
0Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af FluompsPodcast-fællesskabet!