Follow the Money interviewt
In deze aflevering van FTM Interviewt spreekt redacteur Harm Ede Botje met klimaatjurist Margaretha Wewerinke-Singh, die de afgelopen jaren de eilandstaat Vanuatu bijstond. Ze was nauw betrokken bij de klimaatzaak die Vanuatu aanhangig maakte bij het Internationaal Gerechtshof in Den Haag. Vorig jaar juli kwamen de rechters met een baanbrekend advies waarin landen werden verplicht het klimaat te beschermen om zo burgers wereldwijd een schone en gezonde leefomgeving te garanderen. ‘Ik ben erg verheugd over het resultaat,’ zegt Wewerinke-Singh.
76 episoder
Kommentarer
0Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af Follow the Money interviewt-fællesskabet!