Gaslight
Er det ”bare” almindelig mental load man oplever, fordi man har en mand, der ikke helt har fanget, hvordan man tager et medansvar i sin familie, eller er man udsat for psykisk vold? Agnete var i et forhold i 18 år, hvor hun tog sig af alt, og han kun tog sig af sig selv. Vært: Christina Copty Producer: Camilla Sager Redaktør: Andreas Lindinger Saxild
56 episoder
Kommentarer
8Det her er én af de bedste afsnit jeg har hørt. Hun har levet i et forhold efter narrativer, fortalt af andre kvinder, hvordan en kvinde skal være i det. “Det skal være hårdt” og “manden skal have plads” osv osv.. Fantastisk afsnit som giver stor til tanker ♥️
Dette afsnit gik helt særligt i hjertet på mig 💔
Puha det lyder så meget som det jeg har levet i. Kender så meget alle de tanker og følelser. Også alle dem her på den anden side ❤️
44:49 kunne være taget ud af en dag hjemme hos os 😔
Du er så god til at forklare det. Det føles så meget som du beskriver mit 10 år lange ægteskab. 😔 Kæmpe kram og tanker herfra 🤗
Kram til dig ❤️ jeg var også konstant alene med vores søn. Jeg var den der tog læsset “for han var jo ikke morgenmenneske”. Accepterede et hashmisbrug, som jeg hele tiden blev lovet snart ville stoppe. Gjorde alt for ham hele tiden, men intet var godt nok. Det endte med vold, utroskab og økonomisk udnyttelse, da jeg også betalte alt
Et af de bedste afsnit, hvor fortælleren ikke selv lyder til at have en masse ‘red flags’. Fortælleren virker sympatisk og jeg kan relatere til mange af de ting, hun beskriver, desværre!
Hey. Af ren nysgerrighed, hvordan hører du fortælleren har sine red flags?
Det her er én af de bedste afsnit jeg har hørt. Hun har levet i et forhold efter narrativer, fortalt af andre kvinder, hvordan en kvinde skal være i det. “Det skal være hårdt” og “manden skal have plads” osv osv.. Fantastisk afsnit som giver stor til tanker ♥️
Dette afsnit gik helt særligt i hjertet på mig 💔