Geld of je leven

Waarom ministers veel meer zouden moeten verdienen

💜😂233 min · 28. maj 2026
episode Waarom ministers veel meer zouden moeten verdienen cover

Beskrivelse

We moeten niet meer maar MINDER gaan werken vindt Paul Schenderling. In 2030 moeten we een 30-urige werkweek hebben. Minder salaris dus, maar meer geluk stelt hij. Jona van Loenen is het daar zeer mee oneens. Op zijn beurt wil hij dat ministers en staatssecretarissen een veel hoger salaris krijgen. Alleen op die manier krijgen we de beste bestuurders. Dus geen 2 ton per jaar, maar minstens het dubbele stelt hij.

Kommentarer

0

Vær den første til at kommentere

Tilmeld dig nu og bliv en del af Geld of je leven-fællesskabet!

Kom i gang

1 måned kun 9 kr.

Derefter 99 kr. / måned · Opsig når som helst.

  • Podcasts kun på Podimo
  • 20 lydbogstimer pr. måned
  • Gratis podcasts

Alle episoder

1047 episoder