Comentando la bilogía de Seis de cuervos y Reino de Ladrones de Leigh Bardugo, añadiendo un toque personal y emociones que he sentido durante la lectura.
Kommentarer
0
Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af Hablemos de libros-fællesskabet!
Kommentarer
0Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af Hablemos de libros-fællesskabet!