Het Misdaadbureau

#28 - De doodstraf terug? ‘Als het een hond was, hadden we ‘m afgemaakt’ (S05)

🔥💜18126 min · I går
episode #28 - De doodstraf terug? ‘Als het een hond was, hadden we ‘m afgemaakt’ (S05) cover

Beskrivelse

Hoe is het om in een dodencel te zitten? Ook Nederlanders in het buitenland kunnen een doodvonnis krijgen. En we bespreken een taboe: hoeveel landgenoten verlangen stiekem naar de terugkeer van de doodstraf? Maaike Timmerman en Noa van Oostrom gaan in gesprek met historicus en Amerika-deskundige Coks Donders en Jochum Wildeman, die vanuit Bureau Buitenland van de Reclassering Nederlandse gedetineerden in buitenlandse dodencellen ondersteunt.

Kommentarer

1
Alice27

Ja, hè? Dames.. please

1 måned kun 9 kr.

Derefter 99 kr. / måned · Opsig når som helst.

  • Podcasts kun på Podimo
  • 20 lydbogstimer pr. måned
  • Gratis podcasts

Alle episoder

293 episoder