HoutbouwCast

Aflevering 12 - Ute Sass-Klaassen en Mark van Benthem

43 min · 17. sept. 2025
episode Aflevering 12 - Ute Sass-Klaassen en Mark van Benthem cover

Beskrivelse

Is er genoeg hout? Het is de meest gehoorde vraag rond houtbouw. Is er wel genoeg hout om al die houten gebouwen die we willen realiseren te kunnen bouwen. En ook: is het niet slecht voor het bos als we er bomen kappen? Twee echte kenners geven een genuanceerd antwoord: Ute Sass-Klaassen, lector aan de Hogeschool Van Hall Larenstein en Mark van Benthem, directeur van Probos leggen uit dat de tijd van monocultuur voorbij is. En dat is eigenlijk goed nieuws voor zowel de bossen als de bouw.

Kommentarer

0

Vær den første til at kommentere

Tilmeld dig nu og bliv en del af HoutbouwCast-fællesskabet!

Kom i gang

1 måned kun 9 kr.

Derefter 99 kr. / måned · Opsig når som helst.

  • Podcasts kun på Podimo
  • 20 lydbogstimer pr. måned
  • Gratis podcasts

Alle episoder

16 episoder