Hr og Fru Fuhlendorff… bare mellem os
Karina og Christian Fuhlendorff har snart været sammen i snart 20 år og brugt halvdelen af deres liv sammen. I første afsnit af Hr. & Fru Fuhlendorff snakker vi blandt andet om hvordan vi mødte hinanden på Facebook, om gaver man giver til den anden, men som man måske også selv får lidt glæde af, og om dengang vi var i parterapi. Vi vender også vores nylige tur til både konfirmation og 70 års fødselsdag, vores søns skoleskift og de bekymringer der følger med som forældre, og så diskuterer vi om Christian skal sige ja til at være med i Spillet på TV 2. Til sidst tager vi den store gennemgang af kalenderen og ser på hvad den kommende uge byder på. Velkommen til Hr. & Fru Fuhlendorff... bare mellem os. Vil du være en del af publikum? Så tryk her! [https://teaterplay.billetexpressen.dk/program/fuhlendorfferne-tester/16d1794a-662c-44e4-895e-e422f2034292] Hosted by Simplecast, an AdsWizz company. See pcm.adswizz.com [https://pcm.adswizz.com] for information about our collection and use of personal data for advertising.
4 episoder
Kommentarer
22Karina du er simpelthen så sjov, jeg er så færdig af grin. Tak fordi I laver denne 😂
Tusind tak🥰 Det er jeg glad for 🙏
Elsker jer to sammen. Christian skal passe på at du ikke overtager hans job 😂😂
Ha ha det tror jeg ikke han skal være😂😂😂 men tak🥰
Herlig podcast. Og Heartstone… OMG. Intet savner jeg mindre end livet med en mand der spillede det nat og dag 😳
Tak og ja Heartstone er no go🙈🥰
Hvor er i skønne og sjove sammen … ♥️ Ja helt enig sjovere med det uperfekte ❤️ Video på er et ønske 🙏
Tusind tak♥️
Hvor er i bare skønne 😅 Bliver endnu en yndlingspodcast 😉
Det er vi glade for at høre - tak🙏♥️
Fandme en dejlig energi i har..🥰🥰
Tak🥰
Fedt afsnit 🥰
Tusind tak🥰
Glæder mig allerede til næste afsnit 😍
Det er jeg glad for 🥰
Elsker jeres info afsnit . Og regere med komme og se jer søndag på play
Tusind tak- det er jeg glad for dejligt du vil komme og se os live, der får du også det hele med😂🙈😉🥰
Jeg må lige ind og kommentere. Især fordi jeg bliver rørt af Christians kærlighed til Karina og hans følsomhed omkring, hvor meget han ønsker hende det godt og at der bliver taget godt imod Karina og denne podcast. Jeg synes virkelig bare i er skønne. Og jeg synes Karina gør det super godt. Hun/Du gør det virkelig godt, er sjov på sådan en naturlig måde, og bliver så varm og kærlig som menneske. Kan man andet end holde af Karina? Og jeres dynamik sammen er super skøn.
Tusind tak for din søde besked- det gør mig oprigtig glad, og ja Christian er en god mand og ønsker mig kun alt det bedste og passer på mig, det er også derfor vi begge kan stikke og drille hinanden så meget- da vi begge ved det kommer fra et kærligt sted ♥️😘
Elsker ❤️
Tak - det er jeg glad for🥰
Karina du er simpelthen så sjov, jeg er så færdig af grin. Tak fordi I laver denne 😂
Elsker jer to sammen. Christian skal passe på at du ikke overtager hans job 😂😂