La última y…… por qué no nos quedamos?..

Créditos, ¿amigo o enemigo? 🥺

30 min · 31. jan. 2022
episode Créditos, ¿amigo o enemigo? 🥺 cover

Beskrivelse

Dinero, dinero, dinero. Gastos y créditos, estos consejos te doy porque tu amigo Lalillo soy. 🤦🏻‍♂️

Kommentarer

0

Vær den første til at kommentere

Tilmeld dig nu og bliv en del af La última y…… por qué no nos quedamos?..-fællesskabet!

Kom i gang

1 måned kun 9 kr.

Derefter 99 kr. / måned · Opsig når som helst.

  • Podcasts kun på Podimo
  • 20 lydbogstimer pr. måned
  • Gratis podcasts