las travesias del Dani

Acaso es obligatoria la propina???

22 min · 20. nov. 2021
episode Acaso es obligatoria la propina??? cover

Beskrivelse

Vamos a platicar que pasa cuando a el personal que nos atiende recibe menos del 10% o el 10%, les alcanza para sobrevivir? Tienen acaso un sueldo decente??? --- Send in a voice message: https://anchor.fm/eldani-podcast/message [https://anchor.fm/eldani-podcast/message]

Kommentarer

0

Vær den første til at kommentere

Tilmeld dig nu og bliv en del af las travesias del Dani-fællesskabet!

Kom i gang

1 måned kun 9 kr.

Derefter 99 kr. / måned · Opsig når som helst.

  • Podcasts kun på Podimo
  • 20 lydbogstimer pr. måned
  • Gratis podcasts