Nesse podcast eu falo sobre o meio ambiente, coisas boas e ruins que o homem causou para ele e etc, espero que realmente gostem de ouvi-lo. Bom dia a todos!!
Kommentarer
0
Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af Meio Ambiente-fællesskabet!
Kommentarer
0Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af Meio Ambiente-fællesskabet!