Myrdet af Richelsen & Grau
Nogle drab slutter ved døden, men for Katherine Knight var det kun begyndelsen på et mørke uden lige. Træd indenfor i det australske hjem, hvor en "almindelig" kvinde forvandlede vrede til en af historiens mest makabre scener.
112 episoder
Kommentarer
31Det er blevet nogle meget overfladiske gennemgange af sagerne 😣
Tænker det samme. Ikke værd at betale Podimo for.
Enig.
Beklager hvis dette afsnit var for kort. I stedet for at tale om to mordere i et afsnit, er vi begyndt kun at fokusere på én, da vi har hørt at afsnit på omkring 30 min var det optimale. Meeen det virker ikke til at alle lyttere er enige i den betragtning! Vi må lige overveje hvad vi gør.
Læser I overhovedet folks kommentarer? I kunne med fordel forklare hvorfor afsnittene er blevet så korte. Personligt synes jeg det er mega ærgerligt, at sagerne bliver fortalt så overfladisk 😕
Vi er for dårlige til at læse kommentarerne - men nu er jeg her. Tak for feedback. I stedet for at tale om to mordere i et afsnit, er vi begyndt kun at fokusere på én. Det er der to grunde til. 1. det ku bedre hænge sammen økonomisk for os, hvis vi lavede kortere men flere afsnit. 2 . Vi har hørt at afsnit på omkring 30 min er det optimale. Meeen det virker ikke til at alle lyttere er enige i den betragtning! Vi må lige overveje hvad vi gør.
I vil altid være min favorit true crime podcast, men må indrømme at jeg er en smule skuffet over det her afsnit, har selv flere gange foreslået Katherine Knight, og har ventet på at I ville fortælle om den her sag næsten siden 1. Sæson. Men jeg synes det var en meget overfladisk og hurtig gennemgang 😓 En forsigtig anbefaling til folk der vil høre mere om sagen er Forbrydelse og straf afsnittet om Kannibalske kvinder, eller afsnittet i Mørkets Arkiv 😊
Tak for din feedback. Der skulle have været med “kød” på denne historie. Det beklager jeg.
Der må altså være flere detaljer end disse?!! - det er desværre ikke den samme gode podcast som det var førhen. Æv☹️
Tak for din besked. Vi ser din kritik og går i tænkeboks, om der er noget vi skal ændre for at gøre alle vores lyttere glade
Det øv i ikke har alle detaljerne med hun skinnede ham også og hang hans hud op på en kødkrog. Hun kogte også hans hoved og andre dele af ham med den intention og serverer det for hans børn.
Der skulle have været mere info på denne sag. Beklager
Jeg har i nogle år undersøgt sammenhængen mellem landbrug s,slagteriarbejdere og deres tendens til at miste empati for levende individer Er derfor også landet på 35 mordere der førte direkte tilbage til arbejdet som slagteriarbejdere eller landbrugssmed medarbejdere. Og 48 som har tilknytning det vil sige er vokset op på en gård eller hvis forældre har været slagter eller fisker.
Må antage at hele sæsonen er optaget forud, siden i ikke reagerer på kritikken. Det er virkelig ærgerligt
Synes også de har hintet lidt til det her og der. Ikke direkte sagt at det er optaget forude, men der har været små kommentarer der kunne pege på det
Du har helt ret! Og det sætter selvfølgelig en begrænsning på hvad vi kan reagere på👎🏻 Men vi har set og hørt kritikken af de for korte afsnit
Må desværre erklære mig enig i kritikken, og synes det lugter voldsomt af (mis)brug af ChatGPT eller anden AI især i Richelsen-afsnittene.. beskrivelserne er overfladiske, men med mange gentagelser og opsummeringer.. det klæder virkelig ikke formatet.. men jeg savner afsnit alligevel :) håber der kommer nye og at i tager den ærlige kritik til jer - kan bare pisse godt lide jeres fine arbejde :)
Gentagelser og opsummeringer, fremfor at bruge tiden på at gå i dybden **
Har virkelig været fan af jeres podcast, men det i leverer her holder ikke en meter. Tænker næsten at i ikke har lysten længere, men at i har fået en god mønt for det og nu skal i bare have yappet en sæson af:/
Det virker som om i ikke rigtig gider lave den her podcast mere
Jeg synes det er sjovt med lidt statistik at starte på ☺️👌
Tak for en ekstra sæson af myrdet! Vi har virkelig nydt at lytte med igen 🔥
Nogen som ved hvorfor der ik kommer mere fra dem?
De køre i sæsoner så kan forstille mig det er derfor 😊
Hvor bliver det nye afsnit af ??????
Er i stoppet med at komme med afsnit:-(
Der er nogle(faktisk utrolig mange) formuleringer som er meget chatGPT'sk... Det gør noget ikke-positivt ved lytte-oplevelsen, desværre.
Helle Sara Peters var også slagterdatter og hjalp til i slagteriet som ung
John har tre dage før hans død fortalt hans kolleger at hvis der skete ham noget skulle de kigge på katherine Hun har slået familiens hund ihjel parteret den. Efter hun myrdede John dækkede hun rigtig nok op kogt den noget af hans kød og planlagde og serverer det Johns børn.
Hun hedder Hanne With, hende der blev dræbt af slagteriarbejderen fra Randers, hans navn kan jeg heldigvis ikke huske, for det fortjener han ikke.
Drabsmanden hedder Henrik Krogh Rasmussen.
Det er blevet nogle meget overfladiske gennemgange af sagerne 😣
Læser I overhovedet folks kommentarer? I kunne med fordel forklare hvorfor afsnittene er blevet så korte. Personligt synes jeg det er mega ærgerligt, at sagerne bliver fortalt så overfladisk 😕