Off Record - Med Liva og Elisabeth
Hvor mye skjermtid burde barna få og hvilken aldersgrense burde det egentlig være på sosiale medier? Liva og Elisabeth hadde selv smarttelefon i ung alder og har sett konsekvensene av dette. Så Liva fant frem Nokia som telefon, kan det være løsningen? Hva med en aldersgrense på smarttelefon? Jentene advarer og kommer med løsninger til foreldre. ---------------------------------------- Hosted on Acast. See acast.com/privacy [https://acast.com/privacy] for more information.
30 episoder
Kommentarer
0Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af Off Record - Med Liva og Elisabeth-fællesskabet!