Finnish Hoops Media Podcast
Sudenpentujen WU20 joukkueen Lotta-Maj Lahtinen, Lotta Vehka-Aho ja Carolina Kert juttelivat viimeisen valmistavan ottelun jälkeen siitä miten kesä on mennyt, Turkki otteluista, EM-turnauksesta, tavoitteista, tulevasta kaudesta ja koripallosta yleensä. Ja onhan siellä Sami Toiviainen myös juttelemassa pesäpallosta. Hiljaista on ollut Podcastin kanssa, mutta nyt taas jatketaan kohti syksyä ja tulevia Naisten ja Miesten Korisliiga kausia... ja hieman Susijengiä siihen väliin :-)
11 episoder
Kommentarer
0Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af Finnish Hoops Media Podcast-fællesskabet!