I dit IT-projekt er medarbejdernes involvering helt central. Hvorfor? Fordi det er dem som kender hjørnerne af forretningen bedst og dem som skal bruge det i dagligdagen. Så hvordan får du dem med?
Kommentarer
0
Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af Softwareudvikling på Jysk-fællesskabet!
Kommentarer
0Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af Softwareudvikling på Jysk-fællesskabet!