Most situationships leave you with a broken heart or the question of what if. Mine left me destroyed...mentally and emotionally. This episode is dedicated to the Leo who broke my heart in the worst way
Kommentarer
0
Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af The Borderline Bipolar Butterfly-fællesskabet!
Kommentarer
0Vær den første til at kommentere
Tilmeld dig nu og bliv en del af The Borderline Bipolar Butterfly-fællesskabet!