The Paul Williams Podcast

I wish I was a bit more outspoken' Paul Williams meets Ian Dempsey

37 min · 7. juli 2017
episode I wish I was a bit more outspoken' Paul Williams meets Ian Dempsey cover

Beskrivelse

Paul Williams meets the king of the airwaves, Ian Dempsey, who looks back on a career in broadcasting, the mad genius of Zig and Zag, leaving RTE behind and why Gift Grub has been such a success.

Kommentarer

0

Vær den første til at kommentere

Tilmeld dig nu og bliv en del af The Paul Williams Podcast-fællesskabet!

Kom i gang

1 måned kun 9 kr.

Derefter 99 kr. / måned · Opsig når som helst.

  • Podcasts kun på Podimo
  • 20 lydbogstimer pr. måned
  • Gratis podcasts