The Retake: CDL Podcast

Episode #3: Shotzzy or iLLeY? Who's more valuable? | OpTic is DOOMED With A Meta Shift?

36 min · 2. feb. 2021
episode Episode #3: Shotzzy or iLLeY? Who's more valuable? | OpTic is DOOMED With A Meta Shift? cover

Beskrivelse

Discuss if Shotzzy or iLLeY will be more valuable to their team in the coming future and which team would struggle the most with a meta shift? Enjoy!

Kommentarer

0

Vær den første til at kommentere

Tilmeld dig nu og bliv en del af The Retake: CDL Podcast-fællesskabet!

Kom i gang

1 måned kun 9 kr.

Derefter 99 kr. / måned · Opsig når som helst.

  • Podcasts kun på Podimo
  • 20 lydbogstimer pr. måned
  • Gratis podcasts