Rookies
Kimberley en Lauren gaan vegan. Een maand lang geen kaasplankjes, harinkjes en spareribs. Geen sashimi, kippenpoten en chocolademelk. En zélfs geen bastognekoeken (!), zo ontdekt Kim. Blijft het een tijdelijk experiment of wordt het een nieuwe lifestyle?
Kommentit
0Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Rookies-yhteisöön!