ADHD NORGE

Ta det som en mann, Kim Sørensen

19. kesä 2025
jakson Ta det som en mann, Kim Sørensen kansikuva

Kuvaus

Espen og Kim er gamle venner og to skravlebøtter. De liker å avbryte hverandre og de synes begge det er vanskelig med folk som snakker langsomt. Kim har nylig fått diagnosen ADHD, og snakker her om selvmedisinering, sitt problematiske forhold til alkohol og lengselen etter å få det «stille i hodet». Hvordan er det å føle seg som en slitsom type? Har han alltid utfordret grensene og hvordan er hans indre «støy?» Og stemmer det at Espen aldri blir lei av å høre på seg selv? www.adhdnorge.no

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity ADHD NORGE-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön

Kaikki jaksot

106 jaksot