Ärhäkkä kuin äidiksi tullut
Rakastanko lastani, ellei se ole biologinen ja mitä tehdä, jos haluaa varalapsen? Ja saako näin edes ajatella? Jaksossa pohditaan myös, miksi tytöt alkavat kyräillä toisiaan jo pikkulapsina. Irene muistuttaa, ettei tytöiksi niinkään synnytä vaan kasvetaan ja kasvatetaan.
10 jaksot
Kommentit
0Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Ärhäkkä kuin äidiksi tullut-yhteisöön!