De Willy & René PSV-podcast
Willy en René zijn heel blij met de prestatie van Oranje tegen Zweden. Maar het tweede kwart van de wedstrijd waarin de Zweden de baas op het veld waren, baart zorgen. Hun conclusie: de Oranje-spelers zijn te lief voor elkaar en wijzen elkaar niet terecht en dan wijzen ze vooral naar de aanvoerder.
213 jaksot
Kommentit
0Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity De Willy & René PSV-podcast-yhteisöön!