Een zaak van energie
Doelen stellen, een planning maken, focus. Dat klinkt goed. Maar dat is het niet altijd. In deze uitzending ontdek je waarom doelen stellen goed helpt. Maar ik vertel je ook hoe doelen bij mij soms averechts werken. Hoe een doel zorgt voor overfocus, waardoor ik te lang doorga, blessures oploop, het contact met anderen (en mezelf) verlies. Hoe kan het slimmer? Hoe voorkom je overfocus en bereik je toch veel? Welke tools kun je daarvoor inzetten? Dat ontdek je in deze aflevering van 'Een zaak van energie'.
17 jaksot
Kommentit
0Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Een zaak van energie-yhteisöön!