El Fenómeno De La Comunicación

La nomifobia es el desorden psicólogíco de los adolescentes al no estar conectados a una Red social

3 min · 26. elo 2021
jakson La nomifobia es el desorden psicólogíco de los adolescentes al no estar conectados a una Red social kansikuva

Kuvaus

La nomifobia es una adicción capaz de controlar.

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity El Fenómeno De La Comunicación-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön