Fanékungok yan si Dabit

Isa Gagarin – "låyiyi na para un gosa i hinanao-mu, ti nisisåriu na pau makkat"

29 min · 14. huhti 2025
jakson Isa Gagarin – "låyiyi na para un gosa i hinanao-mu, ti nisisåriu na pau makkat" kansikuva

Kuvaus

Gi ini na episót hu ofaisini i abok-ku si Isa Gagarin. Ya un tungo’ håfa? Meggaiña i inadingan-måmi gi fino’ Chamoru ki nu fino’ Ingles. Håssan ham umádingan gi fino’ Ingles gi entre hami. Yan ná’chalek sa’ mandanña’ ham yan palu i manabok-måmi gi halacha, lao ti mamfífino’ siha ya pues pinat Ingles i inadingan-måmi ya sahnge gi talanga-hu. Hu atan gui’ kulan, “ei? håyi este na taotao?”. Ai niná’chalek. Pues anyways, enao ha’ put i tinituhon. Puedi en fehmåni i inadingan-måmi yan si Isa.

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity Fanékungok yan si Dabit-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön

Kaikki jaksot

11 jaksot