Girl in Training

Episode 3 - The Hero and the Concert

26 min · 2. touko 2026
jakson Episode 3 - The Hero and the Concert kansikuva

Kuvaus

Natalya is back and she's fangirling hard! After a quick update on life and transition, she talks about her incredible experience seeing her favorite band, Redhook, twice in one weekend and meeting her hero.

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity Girl in Training-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön