Guantanamo Baes

First Pump Since the Fires

51 min · 22. tammi 2025
jakson First Pump Since the Fires kansikuva

Kuvaus

I know no one cares about the LA fires anymore, but here's a little distillation of what it was like when we were in the middle of it. Obviously lots to talk about in the year and we're still only 3 weeks into January. We're not going anywhere, hope y'all aren't either.

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity Guantanamo Baes-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön