Blev inte som planerat med vår inspelning så därför är detta avsnitt en vecka försent.
Vi diskuterar vårt älskade GHS och nästkommande tävling.
Det ringer mitt i podden, o ja vem kan de va?
Kommentit
0
Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Hästsnack med Jill & Li-yhteisöön!
Kommentit
0Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Hästsnack med Jill & Li-yhteisöön!