Het Misdaadbureau

#28 - De doodstraf terug? ‘Als het een hond was, hadden we ‘m afgemaakt’ (S05)

🔥💜18126 min · Eilen
jakson #28 - De doodstraf terug? ‘Als het een hond was, hadden we ‘m afgemaakt’ (S05) kansikuva

Kuvaus

Hoe is het om in een dodencel te zitten? Ook Nederlanders in het buitenland kunnen een doodvonnis krijgen. En we bespreken een taboe: hoeveel landgenoten verlangen stiekem naar de terugkeer van de doodstraf? Maaike Timmerman en Noa van Oostrom gaan in gesprek met historicus en Amerika-deskundige Coks Donders en Jochum Wildeman, die vanuit Bureau Buitenland van de Reclassering Nederlandse gedetineerden in buitenlandse dodencellen ondersteunt.

Kommentit

1
Alice27

Ja, hè? Dames.. please

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön

Kaikki jaksot

293 jaksot