Went from draft to mid season and did our first pick for fantasy 8 months until super bowl!!! Decently happy with my team!! Even though most of it was on auto pic!! Listen to us I’ll promise you’ll laugh!! Xoxoooo 💜💜💜
Kommentit
0
Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Hey How Are Y’a Hun?!-yhteisöön!
Kommentit
0Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Hey How Are Y’a Hun?!-yhteisöön!