Gabriel y Javier charlan mientras presencian el Atlético de Madrid-Juventus en el Wanda Metropolitano. De vuelta al estudio analizan los malos arranques de Barça y Madrid; sin olvidarse de hablar de su R.C.Celta.
Kommentit
0
Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity La "Grabadora"-yhteisöön!
Kommentit
0Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity La "Grabadora"-yhteisöön!