Ystävä vai rakas? "Draama" on levinnyt nyt myös muihin pareihin. Toki aiheet eivät ole kauheen vakavia, mutta edes jotain särmää alkaa näkymään. Parinpudotus ei aiheuta mitään tunnetta. Kiitos, hei.
Kommentit
0
Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Reality Check!-yhteisöön!
Kommentit
0Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Reality Check!-yhteisöön!