Resilientes en acción

Ep. 2. La excusa: "no tengo tiempo" O "no tengo prioridades"

5 min · 19. helmi 2024
jakson Ep. 2. La excusa: "no tengo tiempo" O "no tengo prioridades" kansikuva

Kuvaus

En este episodio haremos introspección sobre la falta de tiempo o mejor dicho la falta de prioridades.

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity Resilientes en acción-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön

Kaikki jaksot

6 jaksot