Run The Damn Podcast

The Celtics blow their series against the Sixers...Who do we blame?

1 h 9 min · 4. touko 2026
jakson The Celtics blow their series against the Sixers...Who do we blame? kansikuva

Kuvaus

Rob and Craig discuss the Sixers coming back from a 3-1 deficit to beat the Celtics in the 1st round. Who do we blame? What now for the Celtics? Plus Rob's perspective from being at the Garden for a game 7,

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity Run The Damn Podcast-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön

Kaikki jaksot

37 jaksot