Rob and Craig discuss the Sixers coming back from a 3-1 deficit to beat the Celtics in the 1st round. Who do we blame? What now for the Celtics? Plus Rob's perspective from being at the Garden for a game 7,
Kommentit
0
Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Run The Damn Podcast-yhteisöön!
Kommentit
0Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Run The Damn Podcast-yhteisöön!