Salud en un click

Reflujo después de tener COVID-19

9 min · 11. helmi 2021
jakson Reflujo después de tener COVID-19 kansikuva

Kuvaus

¿Por qué los pacientes que tuvieron COVID-19, padecen reflujo? Explico por que muchos de estos pacientes presentan síntomas esofágicos, que pueden generar mucha molestia en los pacientes.

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity Salud en un click-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön

Kaikki jaksot

260 jaksot