Sean’s Movie Thoughts
I talk briefly about Mortal Kombat I and the Mandalorian movie
Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Sean’s Movie Thoughts-yhteisöön!
Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.
158 jaksot
I liked Toy Story 5
I saw and liked Toy Story 5.
The Furious is really good
I talk about the Furious.
I liked Masters of the Universe but it is too long
I talk about the new masters of the Universe movie.
Thoughts on Reckless and finding non scummy reviews of the new Star Wars movie
I talk about Scott Adkins latest movie and finding reviews of the new Star Wars movie from people who aren’t the “go woke, get broke” people
Mid May movie thoughts
Kommentit
0Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Sean’s Movie Thoughts-yhteisöön!