Vi fortsetter med Det DU Snakker om på mandager, gjennom hele sommeren.
Dette er noen av høydepunktene fra året så langt. Hope you like it :-)
God sommer til alle fine lyttere!
Kommentit
0
Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Det Alle Snakker Om - med Siri og Kim-yhteisöön!
Kommentit
0Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Det Alle Snakker Om - med Siri og Kim-yhteisöön!