The Baseline with Ben and Josh

The Baseline- Ep. 242: The World Cup in America is Awesome!

41 min · 21. kesä 2026
jakson The Baseline- Ep. 242: The World Cup in America is Awesome! kansikuva

Kuvaus

This past week, Josh and I discussed our thoughts on the USA's opening game and we talk about how great this World Cup has been so far. Then we discuss the decision of Brendan Sorsby. How does this affect Texas Tech and teams in the NFL?

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity The Baseline with Ben and Josh-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön

Kaikki jaksot

242 jaksot